Heja Abbe!

För sjutton, har ännu inte lyckats slita mig från bloggen. Efter det långa inlägget igår natt gick jag in en sväng på "Heja Abbe", hade bestämt mig för att läsa från början. Efter mycket knåp lyckades jag hitta start, och det tog sin tid. Läsningen var extrem, helt plötsligt kändes det som om jag befann mig där med dem. Jag såg när pappan höll sitt lilla knyte för första gången, var med under vänteprocessen när Abbe blev opererad, ja allt. Abbes pappa är oerhört begåvad med sin text, jag kan inte sluta läsa. Satt uppe till klockan 05.00 och bara läste. Jag minns faktiskt inte om jag någon gång varit så här fast i en bok, i så fall var det länge sedan. I alla fall... Nu var jag där inne och snurrade igen. Jag tyckte att jag först skulle komma hit och berätta att jag fastnat. Äntligen så har jag fastnat! Vet ni vad det bästa är? Den är öppen för alla, så att du också kan läsa!

www.hejaabbe.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

abbe är min kusin så trevligt att du gilla det

2008-09-23 @ 17:52:15
Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-21 @ 08:39:37
URL: http://www.shanshantrade.com
Postat av: peter

hello:

We are an online handbag retailer, has many different brand packaging, suchas:LV,GUCCI,COACH,CHANEL,DG,PRADA etc., elegant fashion style.

Price exciting.Fast delivery and efficient service.

Product best-selling United States, Britain, Italy and other countries.

We accept payment by credit card. (Convenience and safety).

Welcome you to order.

We website: www.2009handbag.com

2009-03-22 @ 03:35:28
URL: http://www.2009handbag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0