Inte för att skryta...

...men jag borde egentligen få ett samtal från Telia vilken minut som helst där de personligen ringer och tackar mig för att jag jobbar "åt" dem. HAhahaHA! KAN NI DÅ FÖRSTÅ HUR BRA DET GÅR?! Började igår, sålde redan på första samtalet (!) och sedan fyra till. Idag sålde jag för 47%. 40% var gränsen, 11 ja:n. Jag sålde till 14 personer, tror jag :P Försökte hålla räkningen men det gick undan i ljusets hastighet så det var inte alla ja:n jag hann skriva ner. Jag sålde mest på hela bordet :) !! Ogillar egentligen att skryta av mig på detta sett, men är faktiskt förvånad över hur bra det gått. Är lite stolt ändå :)

Ni som inte jobbar med försäljning förstår inte mycket nu va? Förlåt, jag tänkte inte så långt förrän nu.
Har fått jobb på Silentium, telefonförsälning, jobbar minst tre dagar i veckan efter skolan, och snacka om att jag ska hamna på de bästa projekten :) Jag vill, jag ska, jag KAN! :D

Hela inlägget är för mycket ego, jag vet, men idag är det helt enkelt så.



:)

Kommentarer
Postat av: ANNA

JAG SA JU DET DUMMA LILLA SNYGGING!!! JAG SA JU DET *segerdans*

2008-05-18 @ 22:26:26
URL: http://annahoglund.blogg.se
Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-21 @ 08:31:53
URL: http://www.shanshantrade.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0