Frågeformulär 2.2.1

Har du pojkvän/flickvän?
Ja! Min sambo Daniel
Är du kär?
Nykär och förälskad
Hur tidigt stiger du upp?
Kloclan ställs på 05:45 men det är sällan jag lyckas kliva upp d
Vem/vilka vet mest om dig? 
Daniel, Tobias och Anna
Gillar du att slåss?
Nej, verkligen inte

Vad ska du göra ikväll?
Jag och Daniel skall kolla på lite olika abonemangsformer som kan passa

När var du senast full?
Berusad var jag 15 maj, Daniel fyllde 26 år
Har du utländska föräldrar? 
Nej
Var har du ont? 
Lite överallt, växlar
Är du bra på att måla?
Jag var bra på att måla
Vem kramade du senast?
Daniel
Vad längtar du till?
Att få träffa min familj!
Vad heter dina husdjur? 
Hercules och Teddy
Har du körkort?
Nej

Favoritgodis?
Svarta, rosa och gröna
Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska
Sparare eller slösare?
Haha, mitt nya liv har börjat    ---> Sparare!

Har du några homosexuella vänner?
Har haft

Bio eller promenad?
Promenad, eftersom jag gillar att prata :)
Är du kittlig?
Haha, jaaa!

Rädd för insekter?
Ja! Här i Västerås kryllar det av dom!
Anser du att du är stark?
Oerhört! Daniel, jag tar dig lätt ;)


Kommentarer
Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-21 @ 08:18:06
URL: http://www.shanshantrade.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0