Fotograf Hanne

image259


Kommentarer
Postat av: Ronja Zorina

Usch, tycker det där stället verkar så läskigt.. "/

Vi försökte ringa er också angående rocklunda! Men vi missade samtalen hela tiden.
Jaja, det var synd :P

2008-05-26 @ 17:40:58
URL: http://rze.blogg.se
Postat av: Ronja Zorina

Mjo, jag förstår.. Vilken upplevelse egentligen.. Dålig upplevelse då. Men fortfarande skulle jag vilja resa till något ställe, tillexempel Auschwitz eller Pompei.

Hmm.. Om något roligt hänt idag..? Nja, vetefan.. Minns inte riktigt vad jag gjort idag.. :S
Hm.. Jo, vi skulle skriva en uppsats i skolan, där vi skulle skriva om Tristan och Isolde i Jag-form. Om vi ville så fick vi skriva om historien, så jag dödade alla! ^^,
_SÅ_ jag! xD

..Och det var väl det enda roliga som hänt idag.. :S Yeah, skitkul! >.

2008-05-26 @ 22:56:03
URL: http://rze.blogg.se
Postat av: Ronja Zorina

Mjaa, jag vet inte.. Tycker det är kul att döda alla! xD
Nerå, men jag har inte läst den riktiga historien, och så var det det enda jag kom på. Men det blev ju lite dramatiskt ;)
Fick dock inte läsa upp det då vi satt och skrev hela lektionen, sedan fick vi sluta. Var ju tvungen att skynda sig lite också då den skulle lämnas in i slutet av lektionen.. ^^
Men jag tror det blev bra :)

Jag skulle vilja åka till Italien, prova på lite av det jag lärt mig på lektionerna!
Jag kan faktiskt beställa en kall öl och köpa cigaretter - BRA saker de lär oss i skolan! Det är ju bara jag i klassen som faktiskt är 18 :S

"Vorrei una birra fresca."
Jag vill ha en kall öl :)

2008-05-27 @ 00:49:16
URL: http://rze.blogg.se
Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-21 @ 07:46:50
URL: http://www.shanshantrade.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0