DET NI !

image167

Kommentarer
Postat av: Ronja Zorina

Nämen titta! Du klarade det utan min hjälp!
Har faktiskt suttit och provat litegranna, men jag tyckte allt verkade så svårt.. "/
Jag lyckades få ihop ett kollage till slut, men tänkte att jag skulle få lite mer koll på det innan jag redovisade för dig, men du klarar dej ju bra själv! :)

2008-05-21 @ 19:47:15
URL: http://rze.blogg.se
Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-21 @ 08:04:10
URL: http://www.shanshantrade.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0