Vecka 10, Dag 6


Vecka 10, Dag 6

Har lite nytt material att dela med mig utav. Var hos en konsulent idag och förklarade mitt problem med yrseln. Hon föreslog att jag skulle gå över på kombinerad kur ett tag, tills yrseln lagt sig (det sista är mina ord). Som ni vet ville jag inte detta, det känns som om att jag gått tillbaka ett steg, att jag förlorat ett vad, att jag inte klarade det. Jag vet, jag vet, det är helt oresonliga tankar och fruktansvärt patetiska, men ni skall veta det att jag är väldigt inställd på att klara det här och att kombinerad kur då känns som ett steg bakåt. Är jag för hård? Antagligen. Jag kunde valt att inte säga något till henne, att låtsas som att allt flyter på precis som det skall och att jag inte har några problem alls, men till viken nytta? För att jag gillar att svimma? Nej, jag förstod det också. Om det nu är så att det blir bättre, vilket jag redan känner mig, så förhoppningsvis kan jag gå över på ren kur snart igen och då utan yrsel. Är en aning besviken på mig själv, men jag gör ju detta för hälsans skull och att svimma är absolut inte hälsosamt. There you go.

Okej, nu till fantastiska nyheter: Vägde mig idag och jag har gått ner 3,3 kg!
Detta är inte det resultat som gäller, utan om två dagar kommer det riktiga resultatet! Om två dagar kan ni alltså smälla raketerna och ropa ut hur duktig ni tycker att jag är :)

Jag och Daniel 11 månader idag!
   - Grattis! --Tack :)
                                                                      image105

Kommentarer
Postat av: tilda

fin blogg du fått :D kram

2008-03-25 @ 23:48:43
URL: http://tildasfoton.blogg.se
Postat av: Elin

Grattis :) Fin blogg btw.
Du är ju jättesöt på bilderna du har, tycker inte du behöver gå ner i vikt :) Men duktigt av dig iallafall att göra det, det är jobbigt jag vet, men det är värt det ju :)

K R A M

2008-03-26 @ 10:49:08
URL: http://elinmarina.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! ♥

2008-03-26 @ 11:20:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack allihopa! All cred till Linda ;)
Angående Cambridge så kommer det mera, ni ska få se :)

2008-03-26 @ 14:11:36
Postat av: julia

gör en song om göteborj snela

2008-05-21 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0