Vecka 10, Dag 4



Vecka 10, dag 4


Det var länge sedan en dag började så dåligt som denna.  Förlåt!

Gick ut med hunden, lite mer än 30 min, och när jag väl kom hem så svimmade jag. Jag hade haft yrsel genom hela promenaden så tack och lov att jag inte svimmade ute. Jag har skött allting precis som man skall, pulver tre gånger om dagen och tre liter vatten per dag. Jag tror att jag svimmade på grund utav att jag gick ut innan jag åt en soppa. Efter det var det ganska lugnt. Satt i Daniels knä och åt soppan.
   Senare på kvällen åkte vi hem till Daniels syster och mamma som fyllde år. Där bjöds det på smörgåstårta, marrängtårta, kakor, godis, coca cola, cider och vin. Vill ni veta vad jag drack och åt?  - VATTEN! Lite jobbigt att tacka nej till allt som bjöds, inte för att jag ville ha (vilket jag egentligen ville) utan för att de bjöd och bjöd, frågade och frågade och jag tackade nej till allt. Daniels pappa frågade om jag bantade och jag svarade tvärt nej. Efter ett tag frågade han igen och vid det här laget kände jag mig så dum att jag var tvungen att svara ja. En sak som jag märkt är att om man säger att man bantar och äter pulver (spelar nog ingen roll på vilket sätt man bantar) så kommer det alltid upp diskusiner. Tack och lov var dessa inte jobbiga sådanna, det slutade med att jag, Ellie, Rinja och Monica satt och räknade ut allas BMI, haha! Och Angelica, jag håller tummarna för dig och hoppas att det löser sig. Önskar att jag kunde hjälpa till på något sätt.
   Resten av dagen hade jag yrsel men det hände inte mer än så.

Dag 4 avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0