Cambridgekuren är avslutad

Tyvärr, å tyvärr, så var jag tvungen att lägga ner hela min plan. Det började gå ut alldeles för mycket över skolan. På slutet kunde jag knappt resa på mig och gå ifrån vardagsrummet till köket (på grund utav yrseln) och så skall det inte vara, eller hur?!

Min nya plan ser ut såhär:
* Äta nyttigare
* Äta mindre
* Träna varje dag

Har nämligen köpt en så kallad Orbitrec:

image102

Haha! Ser ni hur glad hon är? Kan lova er att JAG inte ser så glad ut när jag tränar. Det är riktigt jobbigt, pinsamt att säga men klarar inte mer än 20 min, förstår ni då hur fruktansvärt dålig kondition jag har? Haha! Nej, det är inget att skratta åt, jag vet, men lite roligt är det faktiskt. (Vet någon om den här träningsmaskinen är bra? Jag har alltid gillat spinning och det har fungerat utmärkt, men ville prova den här, så vet någon om den är bra?)

Pratade med Annah, en tjejkompis som bor i Spanien, och hon gav mig en massa tips på bra mat! Jag är faktiskt så taggad att jag skall börja redan idag. Det var recept med bönor och linser, mmm gott :) Eller hur?

Måste erkänna att jag fuskade igår. Ingen träning alls, eller om det är så att promenader med hunden räknas så tränade jag :) Men det var inga långa promenader inte, det kändes inte så i alla fall.

Det kommer mer om allt detta, lovar att jag skall träna idag :) !


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Annah

"En tjejkompis som bor i Spanien"?

2008-03-26 @ 14:42:05
URL: http://annahz.blogg.se
Postat av: Kristina

jag har en sån, tycker att den är jätte bra, brukar köra en halvtimme varje dag, det är lite jobbigt i början men det brukar gå bättre efter några dagar när man vant sig...

2008-03-27 @ 02:25:20
URL: http://www.magdansos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0