Öken

Nu var det ett tag sedan jag skrev något, igen.
Sitter hemma och är sjuk. Himla tråkigt när skolan är igång och träningen börjat rulla på väldigt bra.
Jag vet med mig att jag lovat lägga ut bilder från sommaren i Göteborg, men inte än. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag har inte riktigt motivation till det. Det är nog med hela bloggen. Känner att jag just nu inte har så mycket att skriva om, det är torka.

Men jag gör ett försök att få ihop det här inlägget, trots att jag inte riktigt vet vad jag skall skriva om.

Jag kan berätta att jag gått ner 5,6 kg med hjälp av viktklubb, nyttig mat och träning! Jag rekomenderar absolut viktklubb till dom som vill gå ner. Men glöm inte: det är ingen bantningskur, det är en livsförändring. En bra sådan!

Näste vecka skall jag knalla ner till Friskis & Svettis och köpa ett medlemskort. Jag och några tjejer från skolan skall börja träna ihop. Det skall bli riktigt roligt! Jag hoppas att jag kommer få med mig dom på simning också, men om inte så fungerar det lika bra utan.

Som ni märker kretsar mitt liv mest runt träning. Det är också det jag tycker är roligast just nu, man mår otroligt mycket bättre!

Skolan är också rolig, längtar tillbaka. Vill komma igång med skolarbetet och få högsta betyg ;)

Göteborg står högst på listan av saker jag vill göra :) Det skall bli sååååå mysigt!


Ha det bra så får vi hoppas att torkan försvinner snarast.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna, numera boende i DIN hemstad!!

Hanna, hanna, hanna!! Du har gjort det här så otroligt bra och kom ihåg, oavsett om klasskompisarna hakar på eller ej så är det Din träning och den enda person du ska motivera är dig själv. Precis som du gjort under hela sommaren, och med vilket resultat sedan!! Du har gjort det här helt själv och genomfört det med bravur. Ser fram emot din fortsatta resa! OCH din resa till bästkusten och moí! PUSS PUSS min lärka! Ringde idag men du svarade inte så RING, när du har tid..

2008-08-27 @ 16:55:25
URL: http://annahoglund.blogg.se/
Postat av: RonjaZorina

Det spelar ingen roll VAD du skriver, du kan stkriva att du har klätt på dig, borstat håret eller whatever! Det spelar ingen roll - det är bara roligt att du skriver överhuvudtaget! :D



Jag har lovat Danne att jag ska spöa skiten ur dina dumma sjukdomsmonster så du får bli frisk någongång.

¤kicka monsterrumpa¤



Och jag måste skriva ¤ istället för *, för annars blir texten bara fet.. ;(



Jag hoppas att du blir frisk fort och får stanna frisk också! <3



Och du är så jävla bra med träningen!

YOU GO GIRL!

2008-08-28 @ 15:01:13
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Ronja Zorina

Grejen är att jag är så DUM. Jag sitter med block och tusen pennor framför mig, men tänker aldrig på att anteckna! >.<

Sama sätt så sitter jag vid datorn och frågar Tom om en massa saker som varken han eller jag har någon aning om, tills han säger "Varför googlar du inte?"

Och grejen är att jag aldrig ens har övervägt att använda google, sådant finns inte i min hjärna! :S







"Om det finns något jag kan hjälpa dig med skulle jag vara överlycklig att få den chansen, om du vill ge mig den chansen. jag vet att du kan klara det här! Och jag finns här. Använd mig!"



Hanna lilla sötnöt; Det räcker med att du FINNS!

Jag mår så otroligt mycket bättre varje gång jag har träffat dig, din styrka liksom smittar av sig! :)



¤0-< ( <---det syns inte, men det där är en gubbe som kramas)

2008-08-29 @ 12:28:23
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Ronja Zorina

Min nya design får du se så fort jag gjort den! xD

Har inte ens någon inspiration än så länge - men en ny design SKA jag ha!

Inom denna vecka ska den väl vara färdig hoppas jag!



Men om det blir katastrof så tänker jag spara den gamla i nödfall. :P



Annars är det väl som vanligt.. Hög frånvaro som jag måste jobba på att få bort. Men det är så svårt att kämpa mot panikångesten.. "/

Imorgon ska vi ha fadderdag för ettorna, ska bli kul - hoppas jag! :P

2008-09-07 @ 02:47:09
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Ronja Zorina

Funderar på att lägga av, jag trodde min uppgift var att uppräthålla ordning på sidan - men det är ju bevisat nu att mitt jobb är att kyssa arsel på de som varit med längre... >.<



Jag är också sjuk, gick hem till Ate en morgon på frukostdate, men direkt efter frukosten tuppade jag typ av i hennes soffa (somnade) och missade på så sätt skolan. Var såååå jäkla trött!



Annars är det det gamla vanliga; Soc är dumma och ger oss fortfarande inga pengar. Så hyran står obetald. Kul.

Nu har kronofogden kopplats in också. Mer kul.



I helgen ska jag göra precis det jag gör nu - ha ångest. Också kul.



Ja, du kanske märker att jag inte är på speciellt bra humör, men det är inte så konstigt med tanke på allt som går åt helvete just nu.. "/

Jag orkar fan inte det här..

2008-09-12 @ 22:43:37
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-21 @ 08:42:34
URL: http://www.shanshantrade.com
Postat av: peter

hello:

We are an online handbag retailer, has many different brand packaging, suchas:LV,GUCCI,COACH,CHANEL,DG,PRADA etc., elegant fashion style.

Price exciting.Fast delivery and efficient service.

Product best-selling United States, Britain, Italy and other countries.

We accept payment by credit card. (Convenience and safety).

Welcome you to order.

We website: www.2009handbag.com

2009-03-22 @ 03:39:14
URL: http://www.2009handbag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0