Vad har hänt med mina bilder?

Vart har de tagit vägen? Hur kunde de försvinna?

                                    ??????


Insperation är något jag får utav många oliksa saker men speciellt en person, och det är Anna. Hennes blogg är verkligen fin. Att hon gjort allt själv är grymt! Ta en titt: http://anna.hoglund.blogg.se
Det hänger alltså en fråga till i luften: Skulle jag våga mig på att göra det själv?

På ett sätt skulle det vara roligt, men å andra sidan var det inte länge sedan jag faktiskt tog kontakt med Linda och hon, för en summa pengar, hjälpte mig att få till bloggen. Så med andra ord har jag inte haft den så länge och skulle vilja ha den så ett tag till. Men sen skall jag verkligen våga göra något själv!


Så.. Nu väntar jag bara på Linda...

            image138 

Kommentarer
Postat av: annah

Åh, tack vännen!! Annars hjälper jag dig, det vet du! Men seriöst, du borde höra av dig till henne igen! Du har ju rätt till det du betalat för!

2008-04-28 @ 18:46:09
URL: http://annahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0