Kategorier och teman

Kanske ett ganska tråkigt ämne att ta upp, framförallt att läsa, men känner att det måste tas upp.
Jag har funderat på endel teman gällande denna blogg och vad jag vill få ut med att ha en blogg. Jag kom fram till några saker: bland annat vill jag att folk skall känna igen sig i något utav det ni läser, att man skall tycka att det är intressant och värt att titta förbi här ibland. En annan grej som jag tänkt på är att om man har tråkigt så skall man kunna hitta grejer här att göra, läsa, titta på videor m.m. Det skall alltså kännas värt att springa in här!


Kategorier/Ämnen:

* Hunden Teddy, blev foderväd för ca 3 månader sedan, följ livet från "helt normalt" till total kaos :P
* Katten Hercules, söta små saker han får för sig att göra
* Viktminskningen, följ vägen mot mitt mål --> ca 20 kg lättare
* Familjen, min sambo Daniel, våra djur och resterande familj i Göteborg
* Livet, skolan, plugg och klasskamrater, vänner, tankar, funderingar, känslor.

Som sagt, lite olika teman som man kan följa här. Det jag helst vill är att få tag på andra bloggare som kanske är i samma situation med exempelvis viktminskning så att man kan ge tips och råd. Så, nu vet ni lite granna om den här bloggen och hur det kommer bli.

            image128

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0