ihop baldadne dagar OCH syskonkärlek <3

De senaste dagarna har varit fullkomligt snurriga. Har hela veckan gått och vart en dag efter och blandat ihop alla dagar. Hur lyckas man? Självklart har jag fått ta konsekvenser, ställt in möten pga av att jag trott att de dagar redan vart inbokade, trott att hund-utställningen skulle vara på lördag (den är på söndag), sett fram emot att göra MH på hunden, vilket inte blir av på ett tag, ja, det finns massor.


Men nu till mycket roligare saker:

Igår, den 17 april, fyllde min lillebror Viktor 12 år! Grattis Grattis Grattis!

image129



Och Snart
den 21 april, fyller min bror Tobias 20 år. Hur kan man bli så stor? Är det möjligt? Jag tycker att 12 är för mycket, men 20! Nej. På bussen i förrgårr, när hela skolan hade vart på seminarium i Uppsala, satt vi och pratade om hur skrämmande det är när ens syskon fyller år. Man tänker aldrig på att man själv är äldre, men när det kommer till ens syskon är det rätt stort. Jag menar, min lille lille lille bror skall fylla 20. Helt ofattbart.
Att jag själv är 22 bekommer mig inte.  Men visst är det så? Har du själv tänkt den tanken eller fått den känslan?

Jag saknar er, mina små kryp. Längtar efter att få träffa er. 



                               image130


Kommentarer
Postat av: Annah

Mm, och min lillebror fyller 19 i morgon... Gudars. Halsa Tobias jattegrattis! Pussar

2008-04-19 @ 19:47:55
Postat av: Hanna

Ja, du ser! Viktor 19 år, helt offatbart. De växer snart ifrån oss. Får be dom lugna ner sig så att vi hinner ikapp ;) Hälsa Viktor ett STORT grattis i efterskott! Pusss!

2008-04-20 @ 16:57:39
URL: http://aleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0