Lite uppdatering

Nu var det väldigt längesedan jag skrev.
Vad har hänt?
Frågan borde egentligen vara Vad har inte hänt?

En dag när jag kom hem från jobbet satt Daniel i soffan, han hade tänt levande ljus och det var verkligen mysigt. Han frågade om jag hade lekt leken frågel, fisk eller mittemellan och mitt svar var ju ja, det hade jag. Han sade åt mig att jag skulle ställa mig upp och gå mot hallen, vilket jag gjorde. Stopp! Jag tittade mig omkring och tillslut hittade jag det han gömt. Inne i Hercules träd låg en ny mobiltelefon. Sony Ericsson w 660i, röd,  och tjejig! Inte bara det! Han hade köpt med ett minneskort så att jag kan ha lika många låtar i telefonen som jag har i min ipod. Grymt, eller hur?! Så den är jag riktigt glad för!

Vad har mer hänt? Ja.. Ett möte med Kenneth som gjorde mig lite orolig (min chef), har besökt akuten (till ingen nytta) och fått mail från Tobias.
Har jobbat fast att jag haft feber och huvudverk, fått en ny tid till Ingallil (bara Daniel och Anna vet vad detta rör sig om, ännu, har inte hunnit berätta). Jag har ätit glass, Daniel köpte från glassbilden. Lite speciellt, väldigt mysigt, och gott :).

Skall spela spel, Daniel hittade ett spel på internet, jag styr och han håller i strategin. Jag är sämst när det gäller strategi. Det är kul. Det är vårat spel.

Får uppdatera mer sen. Imorgon kanske. Måste ju berätta mer i detalj :) Det är mycket jag ska berätta mer i detalj. Angående förra inlägget också. Och nu kommer det som ni alla har hört innan: Jag skriver det sen :) !

Kommentarer
Postat av: Annah

Onskar du kunde beratta mer for mig.

2007-09-17 @ 22:16:28
URL: http://annahz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0