Helg mitt i veckan

Nu är det äntligen helg, för min del :).
Två dagar ledigt, efter varandra. Har jobbat som en tok den senaste tiden. Har tagit alla tider jag blivit erbjuden. Till och med jobbat med feber. Jag tror att det är lite därför jag inte hade feber så länge, bara tre dagar. Bestämde mig för att gör mitt jobb ändå. Vilket jag också gjorde!
Det enda jag gör nu för tiden är att jobba. Jag vill så gärna vara kvar där, trivs väldigt bra.

Daniel har fått sitt körkort tillbaka! Wiee. Nu efter att ha åkt buss i en månad är det faktiskt lyx att få åka bil. Vissa dagar har jag fått stå och vänta på bussar i sammanlagt 40 min. De har ett väldigt konstigt system med bussar här i Västerås. Har ett inlägg om det nedanför. Innan kl 12 på löragarna går inte bussarna som vanligt för då är det "morgontrafik" vilket innebär att dom går inte som dom brukar och att de inte åker till centralen. Vad det är bra för vet jag inte. Istället har de sammåkning från Stora Gatan. Fast det är väll okej. Lite jobbigt när man inte vet hur bussarna går, varifrån, vad de heter (de byter nummer) m.m. Men nu är det över!

Har fortfarande inte fått ansökningsblanketterna från skolan jag vill söka till. Måste ringa!

Senare idag ska vi åka och handla *glad* och efter det spela biljard och dricka cider :) (Det är helg).
´
Igår efter att jag slutade jobbet kom Daniel och hämtade mig. Han berättade att han hade en överraskning så när vi kom hem tog han fram fotografier på när min familj var här och hälsade på, kryssningen vi var på, bilderna på hästarna m.m. Vi började gensat lägga in dom i vårt eget fotoalbum som han köpt tidigare. Är inte det en underbar överraskning? an hade också förstorat en bild på Viktor, pappa och mig och detta skäms jag över väldigt mycket. Ni vet hur det är att kolla på bilder på en själv där man ser fördjävlig ut? Där man ser så hemsk ut att man mår illa när man kollar på det? Just en sådan bild hade han förstorat och satt i en ram. Det var verkligen världens vackraste tanke, han vet hur mycket jag saknar min familj så han ville göra något fint, och jag älskar honom för det, men jag kunde inte titta på det Jag lade det upp och ner i soffan brevid och skämdes. Jag märkte att han blev lite ledsen och jag började förklara mig. Jag skämdes verkligen. Det slutade med att han tog ut bilden ura ramen och kastade det. Jag skall gottöra honom för det.

Nu skall jag skriva matlista.

Saknar min familj jätte mycket.


Såg hur mkt stavfel det var här, orkar inte rätta :P :) Så det får vara så

Kommentarer
Postat av: Annah

Haha, det forsta jag gor nar du skriver att Daniel gjort nagot fint for dig ar att ringa Beto och skalla ut honom for att han inte gjort samma sak. Du kan val be Daniel ringa Beto och tipsa honom?? Btw, du ar vackrast!

2007-09-26 @ 12:23:36
URL: http://annahz.blogg.se
Postat av: Daniel

Whahah , Beto får skäll för nånting jag gör.
Förstår inte riktigt hur allt hänger ihop men, jag börjar misstänka att allt endå kretsar kring mig på nått sätt *HJÄLP* .

2007-09-27 @ 09:21:33
Postat av: annahöglund

hej älskling! jag saknar dig! Kul att du tog tag i jobbet och jobbat så mycket! Du är jätteduktig och jag är jättestolt <3 Hoppas att vi kan träffas på tisdag!sms:ade just dig! puss puss puss

2007-09-30 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0