En väldigt bra dag!

Dagen började bra. Imorse var en sådan morgon då sängen var mysigare än vanligt, Daniel var mysigare än vanligt och jag ville helst att han skulle stanna där med mig hela dagen. Tyvärr så väntade jobbet så det fanns ingen tid, för hans del. Senare ringde Daniel och frågade om jag ville äta lunch med honom inne i stan, blev väldigt glad, för jag hade nämligen tänkt den tanken precis innan han ringde. Slängde på mig kläder och gick till bussen. Väl inne i stan möttes vi på restaurangen och på stolen låg en bukett rosor, väldigt vackra torkade, och en sten där det stod "mitt lilla hjärta", kan man vara gulligare? När han väl skulle gå upp och jobba igen kändes det som om att jag slets ifrån honom, jag vile inte, han ville inte, det var jobbigt.
Under middagen ringde Anna, udnerbarast, och frågade om jag ville komma över och träffa henne, JAA! Vad roligt! Det slutade med att jag var kvar till ganska sent. När jag väl hälsade på hos henne berättade hon om sin träning och jag blev verkligen peppad att göra detsamma, nämligen springa.

Är riktigt glad över att jag också gjorde det! Ha! Det du!
Det började med att vi (Jag och Daniel) sprang åt fel håll, vi kom till en återvändsgränd så det var bara att springa tillbaka. Jag klarade mycket mer än vad jag trodde! Jag visste inte att min grundkondition var så bra. Vi sprang 2/3 av sträckan och gick resten, alltså springa, gå, springa, gå, springa, gå. Det tog 36:40 att springa slingan. Jag är riktigt nöjd. För att inte ha tränat på över flera år är detta väldigt bra. Vi skall ut och springa imorgon igen. Längtar.

Just nu sitter jag och tittar på Anime, eller snarare Anime Uncovored på tv 2. Det är faktiskt intressant, har aldrig sett anime innan och till min stora förvåning gillar jag det.. faktiskt. Töntig som fan är jag, haha!

Daniel ligger och sover. Jag vill krypa ner med honom, men Anime:n drar min uppmärksamhet ifrån honom. Kan man skriva så? I vilket fall så förstår ni vad jag menar, är det kanske lite Hanniska? Kan hända.

Jag hoppas att det kommer liknande Anime som var nyss, exempelvis en hoppande lykta, tåg på vatten, en fluga som bär en råtta (söt för övrigt) och små små svarta "toffsar" som bor i små hål i ett hus. Det var intressant att titta på. Å! Jag glömde en sak! Drakar! Magi! Ja, det var faktiskt kul att titta på. Uppdrag, farliga och mäkiga uppdrag samt kärlek. Japanska tror jag att det var på. I början tyckte jag att de skrek när de pratade, men efter ett tag vänjer man sig. Å! en till sak, en stor svart ansiktslös grej. Det var coolt. Skall kolla vidare.

Och sen gå och lägga mig.

Och imorgon springa, igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0