STRAFFA VL HÅRT

Vad är erat jävla problem?
Hur har dom tänkt sig att vi utan körkort skall kunna ta oss till jobbet en lördag eller söndag om det inte går några bussar? Oj, nu var jag för snabb, förlåt VL, jag menar självklart att det går bussar på lördagarna, MEN DE BÖRJAR INTE GÅ FÖRRÄN KL 10.00!!! Och nu det råkar vara så att jag skall BEFINNA MIG PÅ JOBBET kl 10.00.
Jag är så jävla förbannad!
Skall jag behöva ringa in och säga att jag är fast hemma , eller är det så att hela Västerås åker taxi på helgerna? Vem fan är så rik?
Hur har dom tänkt sig detta egentligen?
Det är väll sånt här som får folk att behöva ta körkort och köpa en biljävel vilket enbart leder till mer föroreningar, VI HAR JU INGET JÄVLA VAL, DET GÅR JU INGA BUSSAR!!!! Och inte fan har vi råd med att lägga pengar på en miljöbil, FÖR DET ÄR JU ÄNNU DYRARE!! Är det någon som märker att jag är riktigt jävla förbannad eller??
Och på söndagarna, då går det inga bussar alls! Behöver jag säga mer eller?

TACKA VET JAG GÖTEBORG! TACKA VET JAG SPÅRVAGNARNA! TACKA VET JAG VÄSTTRAFIK!!

Nu skall jag åka till jobbet, ja Daniel kör mig. Hans lediga dag, det är  fördjävligt att han inte fick sova ut. Tack vare fucking västmanlands lokaltrafik.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!! Du har så rätt söta unge, men jag kan verkligen inte låta bli att skratta ;) Jag kan träffa dig nästa vecka på måndag eller tisdag. Går det för dig? Kysspuss

2007-08-26 @ 18:48:08
Postat av: Hanna

Ehum.. Pinsamt värre men jag upptäckte en annan busshållplats lite längre bort där det gick bussar.. He... Fast det behöver vi inte säga till någon.. Lite pinsamt.

2007-08-28 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0