Smått och gott

Så fort jag tog några bloss på vattenpipan igår så försvann det.
Helt sjukt vad man kan lura kroppen.
Det var en ny smak, eller en smak jag inte provat innan, äpple (med lakrits). Gott!

Okej, nu ligger det till såhär, PUNKT SLUT.
Måndagar, Onsdagar och Fredagar är Heliga dagar, det är dessa dagar Vi skall träna! Igår kom Daniel på ett straff för den som inte "orkar" (det vill säga mig) Den personen skall istället gå ut och springa slingan. Men takten däremot, bestämmer jag, allstå den person som fått straffet. Så idag blir det träning, jag skall också åka in till stan snart, skall nämligen klippa mig.

Förstår inte att det ska vara så dyrt att åka tåg. För mig och Daniel kostar det 1600:- tur & retur. Vi har inte dom pengarna.. Inte nu. Som ni vet slutade jag mitt jobb på FinnMobil för ett tag sedan och Jula jobbar jag deltid på. Jag trivs så himla himla hiiimla bra på Jula! Jag har jätte roligt när jag är där. Tycker om alla jag arbetar med, det är verkligen ett gott gäng! Vi har väldigt roligt! Men åter till Göteborg. Jag vet inte alls hur vi skall göra, ska prata om detta mer när han kommer hem.

Italien, vackra vackra Italien.
Tog bilden när jag satt i flygplanet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej älskade unge! Vad kul att läsa om ditt träningsschema! Jag tycker att det är ett jättebra upplägg! Är sååå spänd på att få se din nya frisyr! Kan tänka mig att det blir riktigt, riktigt snyggt!! Vi ses på fredag. Ringer dig imorn, torsdag, kl 10.30! Kysspuss!

2007-08-29 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0